czwartek, 6 lutego 2014

O.o

 Czeeść!

 Nom, tak jak mówiłam, że dziś bądź jutro dodam pościk.. Oj.. Nie wiem czy skapujecie coś z tej notki, bo wgl. nie wiem co pisze, jestem tak zmęczona po treningu, że nic tylko poleniuchować.. Tak więc na początek:

Cena: ---
Kolor: Róż
Marka: M.V Lady Elizabeth
Pojemność: 15 ml.



Kolorek piękny he.. Lakier nie schnie zbyt długo, polecam nakryć 2 warstwy, gdyż wymalowałam 1 warstwę, a na drugi dzień już mi się powoli zmywał. Pędzelek b.dobry, nie wypadają włoski (tak jak, nie które inne lakiery O.o), dobrze kryje, jest dostosowany do buteleczki... Wytrzymuje do 3-4 dni.. Lakier nie jest calutki różowy, jest tak jakby pozłacany.. Co do tego lakieru nie mam WAD.. Moim zdaniem lakier świetny.. To jest akurat moje zdanie, jakie jest wasze zdanie, piszcie z chęcią poczytam co o tym lakierku myślicie..
Pozdrawiam :* 



















Oj i bym zapomniała NIE ŻYCZĘ SOBIE KOPIOWANIA MOICH ZDJĘĆ Z LAKIERAMI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz